Podane ceny dotyczą klientów posiadających do 15 dokumentów (włącznie).

Powyżej 15 dok. : cena za każdy dodatkowy dokument powyżej 15 ustalana jest za sztukę, możliwość negocjacji cen.
Powyżej 100 dok. ceny ustalane indywidualnie.

Odbiór dokumentów raz w miesiącu – GRATIS! (na terenie Lublina, oraz os. Borek)

Promocja dla nowych klientów! – Pierwsze dwa miesiące za połowę ceny!

(promocja przysługuje klientom podpisującym umowy na min. 6 m-cy)

 

Usługi Podstawowe

NETTO BRUTTO
Książka przychodów i rozchodów – PKPiR – (zwolniony z  VAT) 75,00 zł 92,25 zł
Książka przychodów i rozchodów – PKPiR – (płatnik VAT) 95,00 zł 116,85 zł
Ryczałt (zwolniony z VAT) 65,00 zł 79,95 zł
Ryczałt (płatnik VAT) 90,00 zł 110,70 zł
Karta podatkowa 75,00 zł 92,25 zł

Rozliczenia pracowników (ceny netto)

Umowa o dzieło lub umowa zlecenie — 20,00 zł/osoba

Umowa o pracę — 30,00 zł/osoba

Pełna obsługa kadrowa (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów, świadectw pracy, etc.) — 60zł/os.

 

Usługi dodatkowe / Inne (ceny netto)

Nadzór nad przeprowadzaniem inwentaryzacji (rozliczanie inwentaryzacji) — 200,00 zł

Aktualizacja NIP/REGON — 30,00 zł

Opłata za archiwizację dokumentów — 15,00 zł/segregator

Zeznania roczne — [20,00 – 30,00 zł] (osoby prywatne)

Zeznania roczne  — [50,00 zł – 150,00 zł] (klienci firmowi)

 

Ceny mogą podlegać corocznej aktualizacji z uwagi na inflację.
Powyższy cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.